praca tymczasowa

Jestem PRACOWNIKIEM

Szukam pracy






Zarejestruj cv
Edytuj swoje cv

Jestem PRACODAWCĄ

zaloguj się

Login

Hasło

Zapomniałem hasła

Zarejestruj firmę!
Kontakt z konsultantem
Strona główna » Treningi » Get training

Komunikacja interpersonalna w kontakcie z klientem

Dla kogo?

Jest to uniwersalne szkolenie, dotyczące bardzo ważnego obszaru działania każdej organizacji. Bez optymalnej i świadomej komunikacji zespół pracowników nie jest zdolny do osiągania sukcesów. Z tego względu szkolenie to jest przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą, lub powinny komunikować się w sposób konstruktywny i przynoszący jak najlepszy efekt.

Cel

Uświadomić jak poważną rolę w osiąganiu skuteczności zawodowej pełni sztuka komunikacji, wskazać i przećwiczyć konkretne narzędzia procesu komunikacji. Pokazać, jakie są możliwe zagrożenia i jak je omijać. Pokazać, jaką rolę w komunikacji pełni treść, jaką forma, jak w końcu wpływają na proces komunikacji emocje i jak je można je kontrolować.

Korzyści

Uczestnicy po szkoleniu łatwiej poruszają się w procesie interakcji międzyludzkich. Lepiej rozumieją zasady tego procesu. Umieją rozpoznawać zjawiska komunikacyjne i dlatego lepiej je kontrolują. Wszystkie procesy oparte o komunikację, a więc: formułowanie i przekazywanie informacji, prowadzenie spotkań, wydawanie poleceń, prezentowanie, sprzedaż i inne stają się bardziej efektywne, jako bardziej zrozumiałe dla ludzi.

 

Zarys programu

  • Zasady i proces komunikacji
  • Schematy komunikacyjne
  • Umiejętność aktywnego słuchania
  • Umiejętność zadawania pytań
  • Czym jest parafraza?
  • Udzielanie informacji zwrotnych
  • Udzielanie nagany i pochwały
  • Dostrajanie się do rozmówcy
  • Czym jest asertywność i kiedy być asertywnym?
  • W jaki sposób podejmować decyzje – procesy decyzyjne?
  • Typy komunikacyjne

Czas trwania: 2 dni

 

Zamów TRENING