praca tymczasowa

Jestem PRACOWNIKIEM

Szukam pracy






Zarejestruj cv
Edytuj swoje cv

Jestem PRACODAWCĄ

zaloguj się

Login

Hasło

Zapomniałem hasła

Zarejestruj firmę!
Kontakt z konsultantem
Strona główna » Treningi » Get training

Profesjonalna obsługa kienta

Dla kogo?

Szkolenie adresowane do osób, które odpowiadają bezpośrednio za kontakty z klientami w trakcie procesu sprzedaży (np. obsługa klienta w banku, salonie sprzedażowym, sklepie detalicznym).

Cele

Nabycie umiejętności w zakresie kompetentnej obsługi klienta poprzez właściwe zaprezentowanie swojej osoby oraz firmy, odpowiednie budowanie klimatu rozmowy, rozpoznanie potrzeb klienta i zaoferowanie najbardziej odpowiedniego rozwiązania. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Obiekcje i reklamacje.

Korzyści

Uczestnicy będą potrafili zapewnić kompetentną obsługę klienta w trakcie procesu sprzedaży, przeprowadzić prezentację firmy oraz produktu jak również wybrać najkorzystniejsze dla firmy i klienta rozwiązanie biznesowe.

Zarys programu

  • Czym jest profesjonalna obsługi klienta
  • Dlaczego i kiedy ludzie kupują?
  • Kto jest naszym klientem?
  • Co decyduje o sukcesie punktu obsługi /salonu?
  • Komunikacja interpersonalna
  • Dostrojenie do Klienta – sondowanie potrzeb
  • Sprzedaż koncepcyjna - podejście
  • Pokonywanie obiekcji?
  • Prezentacja handlowa
  • Wykorzystanie języka perswazji podczas prezentacji
  • Radzenie sobie z reklamacjami
  • Skuteczna rozmowa telefoniczna

Czas trwania 2 dni

 

Zamów TRENING